Nnnur123 Ilossuzun benim doktorum 3 te 2 su 3 te 1 sirke olucak şekilde kullan demişti. Mesela bi pet şişenin 3te 2’lik kısmına su koyun geri kalan kısma sirke ama sirke ev yapımı elma sirkesi olması lazım.
Deniz2961 @“Ilossuzun”#p18664831yikadktan snra durulama.yapmiyrouz cnm mesela tvltte tasiniz varsa onu doldurun işte 1.5 yemek kasgi koyun bn hep göze kararı yaprdm açıkçası😂