Havva-celik eşimde de öyle ama ben kimi istersem onu çağırırım Anca o dırdır yapar bizde mesele ablan gelmesin annen gelsin ablan bakamaz cart curt oda bana gıcıklığına yapıyor yengen gelsin ablan olmaz annen gelsin ablan olmaz bende annem veya ablam diyorum yengemle rahat edemem hemde onun 1,5 yaşında çocuğu var gece emiyor olmaz dedim sen doğur abim senin başına gelir bakar diyorum abim tabi bakar diyor tabi o zaman geldiğinde ben kimi istersem kim müsait olursa gelecek zaten eve gelince kayinvalidem olacak ama hastanede olmayacak