Yenianne_27 kimsede yok açıkcası sadece hastaneye gidiyorum evdeyim annemler de falan da yok nst giriyorum orda uzanıyorum bir tek kesin hastaneden falan bulaştı bi bazılarının çabuk geçiyor inşalalh öyle olur kükürtlü karışımı özel olarak mı yazdı normal de cildiye yazabiliyor diye biliyorum