Sezeryan olali 20 gün oldu dizlerim çok ağrıyor oturunca kalkamıyorum.sirtim ,ayak bileklerim yani genel olarak eklemlerim çok ağrıyor hasta gibiyim.. hergun ağrı kesici içmek de istemiyorum parol içiyorum.. doktorum normal geçer dedi ağrıların pekde ciddiye almadı ama yani gerçekten etkiliyor beni acaba vitamin eksikliği mi var doğumdan sonra emzirdigim için faln .birde iki parmağımin ucu uyuşuk geçmiyor çok rahatsız ediyor.. bnm gibi olup iyileşen varmı ne iyi gelir