Hanımlar bir haftadir geçmeyen baş ağrım var. Hayatımda doğru düzgün ağrı kesici kullanmamış biriyim. Yani nadiren agrirdi o da geçerdi hemen. Ama anlayamadım bir türlü nedenini bulamadım da.
Tansiyon yüksekliğinden şüpheleniyorum? Var mı benim gibi şikayeti olan? Bu arada 14 haftalık gebeyim.