Bsra_Ahmt Selam kızlar 34 haftalıgim grip oldum yeni başladı.Ne yiyip içmeliyim sizler grip olunca ne yaptınız?
Ceylin680 Bsra_Ahmt Limonlu çay limonlu çorba bir tali kasigi bal hergün iyileşene kadar benim işime yarayanlar bunlar
Cnsymn Bsra_Ahmt balla limon damlatıp sabah akşam ye. Ihlamur ve 3 litre suyunda çok işe yaradığını hamileliği boyunca 3 kere grip olan ben tavsiye ediyorum ❣️