aytenmert 3 aylık hamileyim çok şiddetli mide bulantım oluyor ne yersem çıkarıyorum. Doktor prilam önerdi bir kutu bitirdim gayet iyiydim ara verdim bir gün yine şiddetlendi. Tekrar başlayacağım. Ama ilaç sonuçta bebeğe yan etkisi olursa diye tedirginim. Bu ilacı kullanan var mı?
Jan91 Ben kullaniyorum, cok guzel etkisi var, zaten hamileler icin uretilmis, neden zarari olsun ki doktorları bizden daha iyi biliyolar merak etməyin))
aytenmert Jan91 doğru tabii ama yine de ilaç sonuçta normalde de kullanmayı pek sevmem bu dönemde tedirgin oldum kendimce. Çok sağolun ama rahatlattınız :)
Serrammm Bende de aynı şey oldu bıraktığım gibi eskisinden kötü oldum 3 gün sıktım dişimi denedim sabrettim sonra tamamen bulantım kusmam kesildi sık az ye mide boş kalmasın temiz hava yürüyüşü yap o dönemde
aytenmert Serrammm ben de iki gün denedim ikinci günün sonunda yine yataklara düştüm mecbur başladım yine ilaca. Umarım bu kutudan sonra tekrar ihtiyacım olmaz. Çok sağolun. :)