Hayırlı aksamlar kızlar Bugün bel ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim nstde düzenli sancılarım çıktı çok şiddetli değildi hissetmiyordum çatı muayenesi yaptılar açıklık yok ama çocuğun kafası elimize geliyo gibi dendi ve rahim ağzı yumuşamış dendi ciğer geliştirci vurdular simdi bikaç dakikada bir gelen düzenli kasılmalarım var sizce doğum çok mu yakın tecrübeli olanlar beni aydınlatabilir mi ilk gebeliğim 34 haftalık