Feraymali sabah erken gidiyorum kocamla birlikte giriyorum aklımda ne varsa soruyorum muaynemi oluyorum aklımda soru kalmıyor kan testi yaparsa oglen den sonra da sonucu alıp cıkıyorum ben şimdiye kadar bi soru işareti yaşamadım doktor dan yana evet kalabalık oluyor o ayrı ama doktorun bilgi si ve ilgisi cok iyi