MiniMiniKus gamzegurr Ben bi tane 10 lu aldım hastaneye vermeye isimli de 5 li olarak yaptırdım evde giydirmeye temiz kalsın hem diye
deletedmom87894 gamzegurr tabi herkesin zevki farklıdır ama ben sevmiyorum ya isimli hastane çıkışlarını 😊
SumsavMah gamzegurr ben baktım 250 den aşağı yok ya bence o paraya da çok gereksiz zaten hastane çıkışını çok giyemiuolar saklayayım desen sararıp kötü oluyorlar sen bilirsin ama değmez bence
gamzegurr MiniMiniKus ya benimde görümcem hediye almıştı 10lu takım bende kararsız kaldım bende isimlimi yaptırayım yoksa normalmi alsam diye
MiniMiniKus gamzegurr İsimli yaptırdıgım 0-3 geldi normal e göre de daha kullanışlı Bi süre giyebilir Fiyat olarak zaten normallere çok fark olmuyor gene de siz bilirsiniz tabi Olivia Tasarım diye bi yerden yaptırdım bende Bakarsınız olmadı
okuyor Ben normal alacağım. Kocaman isim yazan şeyleri sevmiyorum kıyafette. Belki isim yazan yastık vs. Yaptırırım.