Gulsen4804 Ben sağlık calisaniyim yılbaşından sonra idari izinler kaldirilacakmis Gebeler için geçerli olan 24 haftalik sonrası idari izin de kaldırılır mı Böyle duyum alan oldu mu
marbling10 Gulsen4804 bunu şu an kiöse bilemez ki🤷 genelge nasıl yayınlanırsa o şekilde uygulama olur
Ebrubuse Gulsen4804 bende sağlıkcıyım hiç duyöadım ama kalkar muhtemelen neyseki ben kullandım 35 haftalığım çok iyi oluyo gitmemek
tubix Gulsen4804 ben de sağlık çalışanıyım 26 kasımda ayrılıyorum hiç duymadım böyle bi şey ama her şey olabilir şaşırmam. Bi sorayım yarın.
SayeMom marbling10 canım bu konu 4C emekli sandığını tabii oldukları için genelge yayınlansa da onlar için geçerli ve kendi kurumlarına gelir bilgi 😋 170 te çalışıyorum cünkü
Gulsen4804 Kurumum yılbaşından sonra netlik kazanacak dedi Diğer hastanelerde böyle duyum alan var mi
marbling10 SayeMom genelde geldikten sonra kurum bilgi verir tabi ama şu an bir şey bilemezler ki nasıl nilgi verecekler? Ayrıca emekli sandığı vs diye bir ayrım uok bütün kamu çalışanlarını kapsıyor
Serrammm Bende saglıkcıyım 20 Aralık’ta idari iznim başlıycak ama duymadım böle birsey eğer öle birsey olursa yazıklar olsun kışın ortasında covid devam ediyorken soruşturcam bende