Merhaba arkadaşlar. 2,5 ve yaşında oğlum var. 3 aydır tuvalet eğitimindeyiz kendi lazımlığı var hoşuna gidiyor söylüyor çişi geldiğinde. Hiç zorlamadım korkutmadım ancak kakasını tam son anda fark edyor ve kakam geldi diyene kadar çamaşırına yapıyor. Çişinde hiçbir sıkıntı yok ama kakasını yetiştiremiyor tuvalete. Aileden de kuzenleri de vardı bu durum 13 yaşında kakasını tutamayan bi kuzeni var eşimin. Herkes diyor acaba onun gibi mi olucak acaba genetik mi. Korkutuyorlar beni. Sizce ne yapmalıyım normalmidir bu yaşta