Elsu26 miniciksev normalde hem migreni hem de sinüziti olan biriyim yarın 32 haftalık olucam ama başından beri ikisi de hiç tutmadı maşallah ve oğlum olacak yani böyle şeylere itibar etme 😊
Zehrasya miniciksev valla bilemiyorum ama 2 kizim var onlarda baş ağrısı yaşamadım şuan 35 haftaligim ilk 4 ay baş ağrısı ama sol tarafim sadece ve gözüm zonkluyordu 4 ayın sonunda geçti cinsiyeti erkek
NeseA Vallah bende tuttu galiba iki oğlumda çok değil ara ara başım ağrıyordu ama kızımda hiç ağrımadı sinüzit var bende 4.Gebelik bundada ara ara baş ağrısı oluyor 😘her insanda olmuyor sanırım